Meist

Kes me oleme?

Kalete kaubamärgi missiooniks on luua praktilisi ja ajatuid esemeid säästes meid ümbritsevat keskkonda ja loodust. Väärindame mööblitööstusest tulevaid kvaliteetseid kanga- ja nahajääke, millest valmivad käsitööna erinevad sisustustooted, aksessuaarid ja ehted.

Kuidas kõik algas?

Tööstusest tulevate kangajääkide ümbertöötlemine on muutunud aasta aastalt üha suuremaks probleemiks. Maailmas on globaalne ületarbimine, mis tähendab seda, et ökoloogilised ressursid ammenduvad ning jäätmed aina kuhjuvad. Seetõttu, oli pikemat aega peas mõte, et mida mina saaksin teha selleks, et mitte toota juurde uusi tooteid, vaid kasutada ära seda kvaliteetset materjali, mis on juba prügiks määratud.

Kirest disaini, moe ja loomingu vastu sündis idee luua ettevõtte, mis oleks jätkusuutlik ja millel on võimalikult väike ökoloogiline jalajälg.

Kasutame oma toodetes Eesti mööbliettevõtete tootmisest üle jäävaid kanga- ja nahajääke. Mööblinahk on tugev ja vastupidav, see on looduslik materjal ja 100% biolagunev. Kui nahast toode pärast pikka kasutamist prügimäele satub siis laguneb see täielikult, erinevalt paljudest naftasaadusi sisaldavatest vegan-nahkadest.

Mööblikangad, mida kasutame on kõrge kvaliteediga ja samuti vastupidavad. Need ei ole küll biolagunevad, kuid meil on võimalik olemas olevaid kangajääke väärindada ehk luua midagi täiesti uut, selle asemel, et need otse prügimäele saata. Materjalidest saad lähemalt lugeda siit.

Kõik tooted valmivad käsitööna väikeste partiidena, millega väldime ka ületootmist. Tootmisjääkidest toodete valmistamine on küll aega nõudvam aga loomingulisem ja ökoloogilisem valik. Lisaks saame toodetele lisada ka nime, sõnumi, kuupäeva, telefoni numbri vms. Tutvu veel teenustega, mida pakume.

Kaubamärk

Kalete nimi koosneb ettevõtte omaniku eesnimest ja materjalidest, mida väärindame.
Kalete – Kaja, leather, textile

Logo

Logo kujunduses võib lugeda välja taimi ja juuri, mis viitavad ökosüsteemile ja ka etnilisi juuri, viidates abstraktsele mulgi mustrile, kuhu ulatuvad ka ettevõtja enda juured. Kui kujutlusvõimet piisab siis on näha isegi looma nägu, mis viitab ka nahast toodetele. Logo värvidele on inspiratsiooni saadud Eesti metsast.

Logo disaini on kujundanud graafiline disainer Keidi Rehe (https://www.behance.net/keidirehe).